Hvem er vi

I Blåmejsen har vi 3 vuggestuegrupper, Haletudserne, Larverne og Frøerne. Alle 3 grupper har børn i alderen 0-3 år.

I børnehaven har vi ligeldes 3 grupper:

Rævene er vores yngste børnehavebørn - 3 år

Ulvene er vores mellemgruppe - 4 år

Løverne er vores kommende skolebørn 5-6 år.

Alle 3 grupper er tilknyttet enten Savannen eller Skoven, som stuerne hedder i børnehaven.

I Blåmejsen kender alle børn og voksne hinanden. Vi ser os selv som en nærværende og anerkendende personalegruppe, hvor vi har fokus på det enkelte barn og familien. Vi brænder for det gode børneliv, og at alle børn bliver set og hørt, og at alle børn har en ven/relation.

Vi går altid på arbejde med et smil på læben, og brænder for hver dag at alle børn får en dejlig dag i hhv. vuggestue/børnehave fyldt med ny læring og trivsel, sammen med kammeraterne.

Blåmejsen er placeret i Stenløse, tæt på en dejlig stor mark og legepladser som vi benytter meget når vi går på tur. Her er der mulighed for at udfordre vores motorik, og få brugt vores kroppe til løb, at klatre, gynge mv.